Ygt239z Doktora gitcem de sonuçları göstermeye bebeğim hasta biraz o iyileşinceye gideyim diyorum anlayan varsa bakabilir mi acil birşey yoksa biraz erteleyeyim gitmeyi ~~
Anne2105 Ygt239z suanda hiç bir sorun yok ağrı şikayetiniz var muhtemelen milimetrik olduğu için tedavi de vermeyebilirler belki fizik tedavi ile rahatlama önerilir benim beraber çalıştığım doktorum böyle durumlarda hiç bişey önermezdi sadece ağır kaldırma önerileri olurdu geçmiş olsun
-_Esra_- Doktor değiliz anlayamayız ama orada kalın yazı ile yazılan bir cümle var … modülleri izlenmiştir diye o normal değil diye biliyorum En doğrusunu doktorunuz bilir lütfen doktor haricinde kimsenin dediklerine inanmayın