Annekizz
Bebeğim 3 yaşında; Üzülmeyin genç kalmadınız, bir de doktorunuzun dediği gibi kime göre neye göre bu geç kalmalar☺️
Biz 1 eğitime başlamıştık 15 aylık ve 18 aylık arası güzel ilerliyordu tam bezi çıkarttık ki, tayin çıktı şehir değişikli ve alışma süreci derken ters tepki. Bıraktı ve üstelemedik. Çünkü sıralama hatası yapmıştık, önce meme bırakma sonra emzik ve en son bez olması gerektiğini söyledi doktorunuz.
2 eğitim 22 aylık iken başlayıp tam güzel giden bir süreçte uzun süre görüşmediğimiz arkadaşlarımız ile birlikte beş görüştük, oğlum ve arkadaşlarımızın çocukları oyun oynarken bir an çocuk odasına gitti, 3,4yasındaki çocukların peşinde ve dahil olmak istedi. Anılık olan bir şey ;4 yaşındaki oğlu annesinin telefonunu alıp kakalar çizgi filmi açmış oğlum çığlık çığlığa korku içinde krize girdi. Ne olduğu almadık önce sonra öğrendim ki klozetten kakalar fırlıyor ve korkutucu bir yüz şekilleri.( Bebeğimde ekran yok).
O ve geldik kaka tutmaya ve görünce çığlıklar derken klozet fobisi bıraktık.
Doktorumuz zorlamamız gerektiğini ve ara vermemiz gerektiğini söyledi. Tamamen beze döndük ve mayısta tekrar başlayacağız yaz geliyor deniz derken kolay olur inşallah.
Tuvalet eğitimi bilgisi çok iyi ama uygulamada sıkıntılı 🤣
Bir anlık sohbet bizim tuvalet eğitimize mal oldu, bir an yanlarına gidince oyuncak alıp gelecek sandım. Çünkü çocuklar bizim olduğumuz ortamda oynuyorlardı. Yalnız bırakmadık ama yine de saniyelik derler ya öyle oldu.
Kaka kitapları ve cırtlı cırtlı tuvalet eğitimi kitaplarımızı tekrar çıkarttım, kendisi getirdiği zaman okuyoruz yoksa sunmuyorum.