Merhaba tecrübeli anneler ve benim gibi ilk anneler. Bebeğiniz dış çıkartırken devit 3 iğne kirdiniz mi iyi geldi mi yardimci olabilir misiniz rica etsem? Etrafımdankiler kır bak iyi gelecek diyor ama emin olamıyorum sizlerden yardım bekliyorum.😊😊 Şimdiden teşekkür ederim 😊