aliks nerdeyse 4 ay yemek yapamadım eşim işten gelince hazırlardım ama hep kahvaltılık falan yada dışardan söylerdik hep öyle olcak sandım ama 4 aydan sonra yapmaya başladım uyurken yapmıyorum bende dinleniyorum uyanıkken oyuncaklarını etrafına döküyorum doğranıcakları doğruyorum mızırdarsa kucağıma alıyorum müzik açıyorum hoplaya zıplaya yapıyorum veya anlatıyorum sğrekli konuşuyorum başta yorucuydu ama artık keyif alıyorum böyle yapmaktan🙃