defnes32 v12 var dikey süpürgeden bahsediyosunuz sanırım. Bence deneyin hepsini mediamartktta falan, v15 son çıkan sanırım baya ağırdı mesela hiç sevmedim, sürekli basman gerekeni de almayın eliniz ağrır. O yüzden ben v12 aldım eşim de bayıldı tüm evi süpürüyor eline alınca😅