_tuuggcce_ Kızlar selam, daha ek gıdaya geçmedik ama şimdiden bilgilenmek istiyorum. Tam buğday unu, pirinç unu, bebe bisküvisi, irmik, keçiboynuzu unu gibi gibi şeyler alınması gereken şeyler mi? Ya da ekstra neler alınması lazım?
BENOYLEUYGUNGORDUMM _tuuggcce_ tüm bunlara şuan hiç gerek yok 1 aydır tadımlardayız daha bitiremedik😊
_tuuggcce_ BENOYLEUYGUNGORDUMM evet evet, bizde tadımlara başlayacağız ufaktan daha başlamadım tabii ama tadımlar bitince illa kullanmak gerek mi onu merak ettim. İnstagramda falan karşıma çıkıyor her öğünde kullanılıyor 🫢
kimbumadam _tuuggcce_ Canım evet hamurişini onlarla yapıyoruz indirimde görürsen alıp serin ortamda saklayabilirsin.
BENOYLEUYGUNGORDUMM _tuuggcce_ ben pekmez, tarhana, bisküvi, zeytin yağı, irmik aldım hepsi organik ve bebekler için. Bu ay karışımlara başlarız artık diye düşünüyorum. Sebzelerin bi çoğunu tattı, meyvelerde az kaldı. Ben yoğurtla başladığım için hergün bi çay bardağı yoğurt veriyorum mesela döke saça yiyo çok seviyo ☺️
Gumus25 BENOYLEUYGUNGORDUMM bunlar tadimlardan sonra lazım olacak. Yine de indirim denk gelirse alabilirsiniz. Bence buharda haşlama için Bi aparat var onu alın tencere içine koyuluyor ben onu kullanıyorum tadım yapiyoruz bizde birde silikon kaşık ve tabak aldim ben
Asyasemin2013 Ben indirim de yakaladım baya bişey aldım 3,5 aylığız. Hem sağlıklı besleyici şeyler. Çünkü direk sulu köfteyle başlanmıyor 😁 bide kitap alıyım diyorum hergün farklı şeyler yapıyım sıkılmasın. Siz neler aldınız yada alacaksınız
Asyasemin2013 _tuuggcce_ kimin kitabını aldınız. Benim aklımda iki tane var. D&r a gidip ikisini karşılaştırıp bakıp almam lazım. Biri bu çocuk aç diğeri anne bir tabak daha.