Merhaba.
Bebek sebebiyle bu sene sınıfımla birlikte değilim. Ancak son seneleri olduğu için onlara birer hediye yapacağım. Her karnede hediyeler yapa yapa da fikirler tükendi tabii. Sizler öğrencilerinize neler hazırladınız? Son seneleri olduğu için kalıcıda bir şey olmasını istiyorum ama hem vaktim kısıtlı hemde henüz yapacağım şeyi bulamadım. Fikirlerinizi alayım dedim. :)