Merhaba hanımlar benim gibi yenidoğan bebeği olanlar gelin bilgi alışverişi yapalım. Birbirimize destek olalım. Erken doğum yaptım ilk günler uyandıramadığım çocuğum üç dört gündür uyumuyor resmen gaz sancısı başladı siz de durumlar nasıl? Gaz için kullandığınız bir damla var mı? Maflor probiyotik verdi doktor ama çok işe yaramadı sanırım. Emziriyorum ama mama da veriyorum sarılık geçmişimiz var yine olursa diye korkuyorum doymuyor gibi geliyor. Sadece mama veren varsa kaç cc veriyorsunuz