Arkadaşlar merhaba ben 7 ay önce sezeryan Doğum yaptım emziriyorum ve 15 gün önce de ilk defa regl oldum . Aslında regl olmayı çok istiyordum çünkü göbeğim balon gibi kilo yap değil hani bir balonu şişirirsiniz ya öyle düşünün ne yapmam lazım basım gidecek bu bir kür vs var mı ya da tavsiyeniz teşekkürler