mer32ve Kızım 15 oldu ama hâlâ ayakta duramiyo yürüyemiyor 😒 tutunarak yürüyor biyerlere çıkıp inebiliyo hiç bir sorun sıkıntısı yok fakat bir türlü yürüyemedi korkuyorum acaba bir doktorami göstersem
Melike37 mer32ve ben 15. Ayında götürdüm tahlil yaptılar b12 aldirdilar ondan 1 2 hafta sonra adım atmaya başladı 1 ay sonra tamamen yürüdü b12 çok etkiliyormus öyle dediler
mer32ve Melike37 ben 3 ay önce tahlil yaptırmıştım herşeyi normal çıkmıştı sadece kansızlığı vardı. Acaba yinede gidip eczaneden B12 ilacı alıp versem.mi?
KaynanaYiyen mer32ve doktora sormadan vermeyin kafanıza göre. Elbet yürüyecek bebeğiniz. Bi problemi yokmuş sonuçta.
Ozge_5555 mer32ve bnmde kızım 14 aylık kendi kalkıp yürümüyor arkasında durunca gidiyor yürüme aşamasında yürür merak etmeyin
mer32ve KaynanaYiyen ya işte çevredekilerde her gordügünde sürekli birşeyler söylüyo bu yüzden çok içerledim yani
KaynanaYiyen mer32ve boşver sen çevredekileri. Benim kızım şuan 16 aylık. 14te yürüdü. Neler dediler yav heee heee dedim herkese