Maske takılması şart bence. Evden hiç çıkmadığımız halde (eşimde evden çalışıyor)covid olduk. Eve gelen giden de yok. Nereden oldum bilen yok. Yan tarafımızda da öksüren birileri var covid gibi. Muhtemelen asansörden vs bulaştı bizede. Hasta olanlar olmayanlardan daha çok geziyor bir şey olmaz diye. Hatta geçen gün yolda bir kadın “ ya bizde kaç gündür hasta yatıyoruz daha bugün ayaklandık iyileşmedik hatta” diye başkasına dertleniyordu maskesiz bir şekilde. Bende sesli olarak “ sizin gibi gerizekalılar yüzünden zaten hastalıklar arttı” dedim. Pişman değilim. Hastaysan ya çıkma yada maske tak. Ama burada hükümet de suçlu. Acil önlem ve önlemlerin takibi gerekli.