minikveannesii buradakiler ilkinden memnun kalmış ama ben hiç memnun kalmadım sütümü sağıp içine koyuyordum çocuğa vermek için hep dökülüyordu çünkü deliği büyük olduğu için siz kontrol edemiyorsunuz o kendi kendine hızlı bir şekilde akıyor sütüm hep telef olmuştu . Ek gıda da bile kullanamadım bebeğim oyuncak olarak kullanıyor şimdi