diilek ben tutmadım dayanmak hadi neyse de tahammül çok azalıyor rabbim de izin vermiş sonuçta tutmadım gurbetteyim çalışıyorum eve gel yemek hazırla falan çok zor olacaktı. Bu sene emzirmeyi bitirirsem inşallah tutarım en azından eskisi kadar zorluk yok ve tabi ki emzirmek şuan bile geçen sene kş gibi etkilemiyor bebek küçükken ben çok çok acıkıyordm