Arkadaşlar 4 aylık ikiz bebeklerim var sütüm yetmediği için mama veriyorum mamaya alıştıkları için memeden emmiyorlar zor geliyor sanırım hala da yetmediği için huzursuz ve sinirli oluyolar mamadan dolayı hep tok oldukları için fazla emzirme olanağımda olmuyor günde bi iki defa falan çünkü itiyorlar az geldiği için bende stres yapıp mama veriorm üstüne ama ek gidaya geçicez 1 ay sonra sütüm kesilmesin istiorm ek gıda+anne sütü vermek istiorm ne yapmalıyım artar mı acaba sütüm😢