Kızlar bebeğim 23 aylık geçtiğimiz hafta influenza geçirdi ve kullandığımız ilaç çok fena ishal yaptı. probiyotik alıp başlamıştım damla şeklinde sabah akşam ama ne kadar süre kullanacağımı bilmiyorum eczacı da bişey söylemedi. Bilgisi olan var mı lütfen yazar mısınız..