Kızlar eşim sultan papağanı alalım diyor kızımıza arkadaş olur diye kızım 12 aylık, hayvana da eziyet etmek istemiyorum açıkçası hayvanları çok seviyorum çocukla strese girer diye korkuyorum o yüzden hayır dedim ama bakan varsa nasıl oluyor bilgilendirir misiniz rica etsem