Arslan bu çok anlık gelişen bir durum desem size. Size prematüre ihtimali var demiştim bir önceki cevabımda, işte o ihtimali olasılıklara katarak cevap verebilirim anca. Prematüre doğarlarsa hastanede biberon veriliyor genelde. Sonrasında siz memeye alıştırmaya çalışırken biraz uğraşmanız gerekebilir. Meme verdiğiniz zamanlarda da ya sırayla ya da aynı anda emzirirsiniz. İmkanınız varsa bir emzirme danışmanından destek alın. Çünkü etrafımızda bize yardıma gelen herkesin ikizi yok, bizim durumumuzu anlayamıyorlar. Aynı anda emzirmek size vakit kazandırır. Her şeylerini mümkün mertebe aynı anda yapmaya çalışın ki kendinize vaktiniz kalsın. Aynı anda uyutun, aynı anda besleyin.
Bir de sizin bir çocuğunuz daha var, onunla kıyaslama olabilir ister istemez, büyüğü böyleydi bunlar neden öyle böyle dediğiniz anlar olabilir. Size şöyle söyleyeyim, ikizler bile birbirinden karakter olarak farklı oluyorlarken büyük çocuğunuzdan da farklı olacaklardır. Onunla karşılaştırmamaya gayret edin