Merhaba kızlar, bebeğim 7 ay 16 günlük, daha önce böyle değildi, emzirirdim uyurdu koyardım beşiğine uyurdu bir saat falan, son 10 gün ancak ve ancak ğoğsumde uyuyor, illa gögüş ucunu ağzında hiss edicek yoksa hemen uyanıyor, yerine koyduğum zaman uyanıp ağlıyor durmağa falan çalışıyor. Bide emzirirken yuruyorum odada öyle uyuyor. Gece de durum aynı çok fazla uyanıyor( şu emzirmeyle uykuyu nasıl ayıra biliyorlar vallah hayranlıkla seyr ediyorum( emzikde tutmuyor benim kız