Rwerdst Hamilelik öncesi tek tük çıkardı. Doğum yapalı 6 ay oldu bu arada. Popomda lekesiz yer yok ve hep iz dolu. Bunu geçirecek bir krem ya da yöntem var mı bilgisi olan var mı
Arslan Rwerdst Ben cildiyeye gittim bide çiban gibi çıkıyordu.Genetik dedi bide bi jel önermişti onuda alamadım ve unuttm ismini.Duşun bittikten sonra popo bölgesini o jelle temizleyip dustan öyle çık bilhassa popo çizgisi arasını demişti 😂
alieray2608 Rwerdst benimde sırtımda sivilce izleri var okadar sinir bozucu ki belki aynı durumdan muzdarip olan vardır 🙈
haticesultan Banyo yapıp çıkmadan önce Harhangi beyaz bir sabunla iyice köpürtüp beş dakka köpüğü üzerinde dursun. O sabun iltihabını kurutacaktır. 5 dakka sonra yıkayıp durulayın güzel bi nemlendirici sürün. İnşallah geçmezsede baya bi azalacaktır
husnanu Rwerdst ay vallaha bıktım bende doğum yapalı 6 ay oldu siyah siyah kalıyo izleri ve sanki içleri boşalmıyo gibi çok geç sönüyo şişlikleri napcam bilmiyorum bende sinirimi bozuyorlar Cinsel anlamdada özgüven kırıyo
Rwerdst husnanu kesinlikle 😅 doktora gittim emzirdiğim için çok bir şey veremedi. Verdiği kremin birine de alerjim çıktı. Mahvoldum açıkçası 🤕
husnanu Rwerdst bebek pudarası kullanıyorum şuan aktif bir sivilce çıkmadı 5 gündür dene bence günde 3,4 defa yapıyorum İnşallah bu çözüm olur
Zeliff Rwerdst geçenlerde bi video görmüştüm izler için glikolik asit işe yarıyormuş. Tabi çıkmaması için doktorun görmesi şart bende yüzüm için gideceğim bir ara. Ergenlikte bile çıkarmadığım sivilceyi şu birkaç aydır çıkardım bide iz kalıyor dokunmasam bile.