Tubiknr 2 yaşında bir oğlum var. Bir kere kabız oldu ve popoda çatlak oluştu. Ondan sonra yapmaya korktu. Beslenmesi güzel ona rağmen 3-4 günde yapıyor kakayı. Normal mi? Fitil sokuyorum en sonunda çünkü kaka yapmaya korkuyor..