Rwerdst 123491_ ben graco turn2me 0-18 kg kullanıyorum oğluma. Çok memnunuz. Aşırı yüksek zaten. Dışarıyı izlerken uyuya kalıyor. 3.aydan beri kullanıyorum. Şuan 6ay 2 günlük 😅