Deletedmom_106 cinarinannesi2707 Çok fazla . Sıfırı 5 bin . Kullanılmış ve kırık . Yine de hayırlı satışlar 👍 alacaklara fikir olsun diye yazdım
cinarinannesi2707 Deletedmom_106 sıfırı nerede 5 bin tl hanımefendi? Öyle bir şey olsa buraya o fiyata koyarmıyım. E bebekte 7 bin tl o da en uygunu. Diğer modellerle karıştırmayın
Deletedmom_106 cinarinannesi2707 benim attığım daha güzel kırık değil sıfır kargo bedava taksitte oluyo 😄 🤷🏻♀️
cinarinannesi2707 Deletedmom_106 ayrıca kargodan o şekilde kırık geldi iadeyle uğraşmadığımız için öyle kaldı kullanmamızı etkilemiyor sonuçta
Deletedmom_106 cinarinannesi2707 valla ben satmanızı isterim ama makul değil fiyat . Ben bisey satarken ben olsam bu parayı verir miyim diye düşünüyorum .. siz olsanız verir misiniz bu mala bu parayı . Yine de size de alana da hayırlı olsun 👍
cinarinannesi2707 Deletedmom_106 illa ki pazarlık da yapılacak o yüzden bu fiyatı yazdım. Kaldı ki ürün benim değil kardeşimin o hangi fiyatı istediyse onu yazdım