Umay-gmz benim oğlum da 2.5 aylık şu an. Tiz seslere aşırı tepki vermeye başladı. Mesela kapı kilidinin dönmesi, çatal kaşıkların masaya konması gibi. Normalde sese alışsın diye hiç sessiz durmadık evde, seste uyur ve hiç uyanmaz ama bu tiz seslere bi irkilir oldu. Normalmiş öyle diyorlar daha çok duyuyor artık diye ama bilmiyorum