Şöyle oluyor ben her öğünde meme üzerine mama gidiyordum biz de iki aylığız. Şimdi düzenli solgarın vitaminini kullanıyorum uyuyamadıysam falan ya da akşama doğru benim de bir iki kez bazen 3 kez mama desteği vermem gerekebiliyor. Ama gündüz memeyle doyduğu için şükrediyorum. Zamanla hiç mamaya gerek olmayacak günler de olacak öyle inanıyorum her 2 saatte bir boş olsa bile emziriyorum. Sağımla bebeğin emdiği kadar güzel boşaltılmazmış meme. Stres yapmamaya çalışın yani biraz dinlenin