Hanımlar selam. Ben bebeğimi küçükken spa merkezine götürürdüm bugün otururken aklıma geldi, ben niye açmıyorum diye. Araştırdım Online eğitimleri varmış sonra iş yeri açma belgesi falan alıyormuşsun oluyormuş. Hiç böyle deneyimleyen ya da bu tarz şeylere ilgi duyup araştıran var mı düşünüyorum. Bakalım fiyat bilgisi alacağım hem bebişle de yapılabilecek bir iş