Diş jelini çok önermiyorlar sanırım. Bizde 5 aylık olacağız bir şey kullanmadım, bu cumartesi randevumuz var soracağım. 4,5 aylıkken doktoruma sorduğumda sadece elma ve armutu meyve süzgecine koyup verebileceğimi söyledi ama yine sizde doktora bir danışın