ayasdomatisi sistemde normal diyor ama yine de düşük sanki ilaç kullanıyorum günlük 150 ng ne yapmalıyım. düşük mü sizce benzer durumda olan doktorun bir şey dediği var mı
Preens Canım gebelikte tsh oynaması gayet normal ama doktor kontrole git istersen yine benim hamileliğimde tsh dokuzlara kadar çıktı 0.01 lere kadar da düştüğü oldu 175 lik kullanıyor dum