yenianne01 hazel23 1 kere geçikme yaşadım 8 yıldır hap kullanıyordum ismide “Yaz” hapın hiç geçikme yaşamamıştım 1 kere yaşadım o ay aşırı strssli ve kaouslu geçmişti 10 15 gün arası geçikme yaşadım kan verdim olmadığını görünce tarlusal içtim adet söktürücü
annesininkuzusuu1 hazel23 Ben Eylül ayında yasmin aldım 14-15 gün kullandım sonra grip oldum antibiyotik vs derken içmedim ekimde 20 gün gecikti kasımda gecikmedi aralıkta da 26 gün gecikti tarlusal kullandım öyle oldum tüm düzenim mahvoldu
elif2424 hazel23 adet sürenizi çoğalttı mı bende adet olunca başladım ama sürekli bi kanama var küçük küçük
kucukprensannesi Ben kullanıyorum daha 1 ay olacak. Benimde kanamam oluyordu ara ara o yüzden kullanıyordum
hazel23 kucukprensannesi Ben 4 5 kutu kullandım ilk defa olmadım bu ay üç gün geçti test yaptım hamile değilim kafama takıldı
Merve1531 yenianne01 Merhabalar, bende doğum kontrol hapına başlamayı düşünüyorum kullandığınız ilaç nasil yan etkisi vs var mı yada sizde oldu mu ?
kucukprensannesi hazel23 benim daha 4 ay oldu doğum yapalı. 40 ım çıktıktan sonra bu arada 4 defa kanamam oldu biri 13 hün sürdü diğerleri 1 er hafta. Doktorum düzene girsin diye vermişti. İnşallah sizinde düzene girer geçmiş olsun.
hazel23 hayır tam tersi normalde 7 gün sürer o ilacı kullanırken 3 4 gün oluyor ama ara kanama oldu bi kaç kere adet dışı ilaç sebebiyle o da bi kaç gün sürdü
yenianne01 Merve1531 hayır olmadı olmazda canım ismi “yaz “ hapımın 8 yıl kullandım sadece diğer haplardan pahalı
yenianne01 Merve1531 hayır aklıma ne zaman gelirse gün içinde ozaman alıyordum çok nadir unuttuğum oluyordu unuttuğumda ertesi gün 2 tane içiyordum
yenianne01 Merve1531 bence çok iyi canım unutmama rağmen bile koruyor Regl oluncada bırakmıyorsun bence etkili olması bu yüzden ve diğer haplardan pahalı
Merve1531 yenianne01 Ay varsin biraz pahalı olsun ise yarayıp sağlığını da etkilemiyosa süper tabiki kadın doğum doktoruma danisip başlıcam ama bende sizden önce bir kaç kişiden duymuştum ismini merak ettim bakalım insallah bende de işe yarar 🙋♀️