ugze Merhaba hanımlar. bebeğim 4 buçuk aylık.Doğum kilosu 2920.ilk iki ayda ayda 900gram aldı.sadece anne sütüyle .3.ay kontrolünde sadece 100gram aldığını gördük mama ek başlandı .bu sefer meme reddi sorunu yaşadım bıraktırdım mamayı.ama o süre zarfında da su an 5kilo 200 gram .aşırı hareketli bir bebek. Bildiğiniz mekik çekiyor bazen😅Kilosu için napmam lazım 😔boyu 64 cm
hamdusenalarolsun ugze boyu gayet iyi ama kilo olarak biraz daha alsa tabiki güzel olur. Ama doktorunuz persentile baktığında bu çocuk zayıf demiyosa çokta telaş yapmayın. Belkide minyon veya zayıf bi çocuk olacak bilemeyiz. Sağlıklı olsunda kiloyu alır merak etmeyin, tatlı canınızı da sıkmayın
viyanyvz ugze canım benim bebeğim de bu ay çok az almıştı buna rağmen ek mama başlamadım hemşire illa başla dedi Ek mama yerine daha sık emzirmeye karar verdim benim bebeğim de çok hareketli Bebeğim sağlıklı ve doyuyorda sütüm var emdikten sonra keyfi yerinde güzelce uyuyor şükür Kilo almamasi kendi yapısıyla ilgili diye düşünüyorum çünkü babası uzun bende zayıf ve minyonum bebegimiz de uzun ve zayıf Ben birazda genetik gözüyle bakıyorum eğer sütünün yeterli olduğunu düşünüyorsan sen de emzirme sıklığını arttır canım kardeşim Ama sütüm de az diyorsan o zaman emzirdikten sonra biraz mama verirsin
ugze viyanyvz merhaba mama vermek istemiyorum vitamin gerekli ihtiyaçlarını benden alıyor zaten diye ek bişilere başlattım azcık. Mama aldığı sürede de yoktu zaten kilosu .bebekken ben d e zayıfmışım zaten😌
Dejajavu Bebeğin cinsiyeti nedir ? Erkek ve kız bebek arasında fark oluyor . Benim kızım anne sütü alıyor . 2850 doğdu . Şuan tam 4 aylığız 5.500 kiloyuz boyu 61 cm . Normalmiş . Önemli olan boyunun uzaması , kiloya çok takılmayın dediler bana .
2prensannes2 Dejajavu bizde aynı civardayız erkek. Mama yiyor ek bişeylerden veriyorum yinede zayıf ama aşırı hareketli Dr normal dedi ama bilemiyorum ya gören inanmıyo ayına
Dejajavu 2prensannes2 eylülde2 yaşına girecek kızım 😆 yorumumu gördüm vay be zaman çabuk geçmiş dedim :D
2prensannes2 Dejajavu tarihe hiç bakmamısım inan çok aktif değilim buralarda ama maşallah 2 yaşında olsaydı bnm king uygulamaya bile girmezdim ilkinde bıraktm cnkü😀