Elifdh Kızlar merhaba temassız ölçerle başımı ölçüyorum 37,4 çıkıyor, koltuk altı 38 çıkıyor hangisini baz alacağımı şaşırdım. Üstü ince ayakları elleri buz gibi ama carpol verip vermemek arasında kaldım. Yaş 2.5.
Sdfky Elifdh doktor bana koltuk altıyla temassız arasında bir derece oynar demişti. Ama koltukaltının daha güvenli olduğu her yerde yazıyor. Bence her ihtimale karşı siz calpol verin. En azından gidişata bir bakarsınız dirençli ateş mi değil mi diye
Nikita Elifdh ben iki kaşın ortasından, alnından 2-3 parmak uzaklıktan ölçüyorum. Doktorlar da temassızla aynı yerden ölçüyor.
iyiliktozuu Elifdh koltuk altı olan ele alınır, calpol vermeyin hemen 39 olmadan calpol vermeyin.. Buz olan yerleri ısıtın ayağından çorap çıkarmayın hatta limonata batırıp giydirin.. Dut kurusu kaynatıp suyunu içirin duş aldırın.. Hala geçmiyor ise calpol verin ama doktora da gidin çünkü ya enfeksiyon ya kulak enfeksiyonu vardır
aylizinannesiiii iyiliktozuu 39 olmadan calpol vermeyin demişsiniz ama her çocuk bir olmuyor çünkü benim kızım 38.4 olduğunda havale aşamasına geliyor iç ateş oluyor
mehmetsedanur1 Bebeğinizin ateşi varsa ayaklarını sıcak tutmak gerekiyormuş bi yerde okumuştum vücudun ısısını dengelemek içinmiş isterseniz bi çoraplarını giydirin öyle bakın. Sadece bi öneri benimkisi net bi bilgim yok. RABBİM şifasını versin bebeğinizin