Sınava girene kadar post açarım artık😂.Hocam ,acemi değilsin neden hata yapıyorsun diyo hoca bana kızdıkça daha da strese giriyorum😂 hala güzargahı ezberlemedim ikinci haftadayım .Birde en çok korktuğum parktı herkes zor derdi tam tersi en sevdiğim bana en basit gelen park .En sinir olduğumda ayağım bazen gazla freni karışıtırıyor ayağımla gazı arıyorum.Bugunde şerit değiştirirken simyali unuttum onun için bol bol pratik yapcam .Sizin önerileriniz var mı?