Başlıktan anlaşşıldı mı bilmiyorum ama sorun şöyle; ben bebeğimin kürpikllerinin cok uzadıgını ve kaşına değdiğini farkettim o anda zihnimde “ kirpiğin kaşına değdiği zaman” türküsü çaldı açtım dinledim ve birden ağlamaya başladım cok duygulandım 🥹 o günden beri sık sık dinliyorum. Bir de kenan doğulunun “ en kıymetlim “ şarkısını kızım için yazmış sanki her gün dinlerim ve kızıma da söylerim. Sizin var mı bu tarz benimsediğiniz şarkılar hadi birbiirmizden ilham alalım ❤️😍