Bebeğim 8,5 aylık klosu 7,5 mama içmek istemiyor ek gıda yiyor ama yeterli olmuyor çok üzülüyorum ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. doktor mama içmesi gerekiyor dedi ama mama istemiyor çok mama değiştirdim hipp, bebelac, aptamil sevemedi bi öneriniz varmı ek gıdaya geçtikten sonra istememeye başladı mamayı