Merhaba gene ben herseyi sormaya cekiniorum artık ama burda benden bilgili insanlara ihtiyacım var sol gögsüm yara oldu kızıma veremiorum acıdan sagıp kaşıkla veriorum sag gögsümü kendi emior ama bi yandan da korkuorum gögsümü almaz unutur die sizce bi sıkıntı olurmu