Merhaba, 4,5 aylık kızım var.
Ya bebek hamağında hafif sallanarak, ya kucakta ya da memede uyuyor. Bu durum gün geçtikçe beni yormaya basliyor ağırlaşıyor hareketleniyor ve en zoru ise gece oluyor.
Siz nasıl uyku eğitimi verdiniz?
%90 bu işe yarıyor dediğiniz hangi metod işe yaradi nolur yardımmm 😫