Mislina01 merhaba , memeyi bir iki kere emip agliyorsa gazi vardir .ilk baslarda bende korkmustum napiyor bu bebek diye ama oyle yaptiginda kaldrip gazini cikartin sonra tekrar verin normal emecektir .tabi tekrar gazi olmazsa .benim bebegimde bazen oyle yapiyor cok hizli emiyor hava yutuyor surekli 4 -5 kere bunu tekrar etmek zorunda kaliyorm.30 gunluk bebegim.denemenizi tavsiye ederm