Panik atak ve anksiyete için 1.5 yıldır tedavi görüyorum dyloxia kullanıyordum etki etmeyince doktorum 2 ay önce ilacımı efexor ile değişti ama ben bir haftadır kalp çarpıntısı iştahsızlık mide bulantısı çocuklara katlalanamama halsizlik oluyo haliyle hoc bise yapmak istememe ne yapmam lazım yardım lutfen