Aselliyamm Kızlar 1 ay önce doğum kontrol hapı kullanmaya başladım 40 muayenesinden sonra doktorum verdi neyse kullanmaya başladııktan 2 hafta sonra adet oldum ama bu ay olmadım 6 gün gecikti normalmi sizce böyle bi durum sancım var ama olamıyorum
Aselliyamm Iremylcnkya07 ben doktor muayrnesine gittiğim için kendi doktorum yazdı zaten özel ilaçtı ama benim sorunum adet olamamak stres oldum normalmi değilmi diye
yagizcinarsmom Aselliyamm bende cerazette kullanıyorum olmadım bu ay sadece kahverengi leke oldu ebeyle görüştüm normalmiş
yagizcinarsmom Aselliyamm adet oldun mu canım bide hangi hapı içiyorsun bu ay bende olmadım aşırı stres yaptım anksiyetem var resmen bütün hamilelik belirtilerini yaşıyorum ama korunmasız hiç olmadı bizim hap+ geri çekilme
minik-im7 yagizcinarsmom canım bende kullanmak istiyorum sürekli her günmü yutuyorsun hapı kullanımı nasıl
Aselliyamm yagizcinarsmom ben kullanmaya başladım 6 gün kanamam oldu ama sonrasında olmadı o yüzden stres yaptım
yagizcinarsmom minik-im7 evet canım adet olmayı beklemedim ben direk başladım her gün aynı saatte atmaya dikkat ediyorum 28 günlük olanı alıp hiç ara vermeden her gün içiyorum
Aselliyamm yagizcinarsmom yagizcinarsmom adet olmaadım maalesef hala hemde yaa carezette içiyorum emzirme döneminde olduğum için bende stres çok yapıyorum ağrım var ama olamıyorum