Aynenkanka Maka_Paka herkesin kendi tercihi. Ben hiç ama hiç rahat edememiştim örtüyle. Bir de kime ne yani🥰
eda-1amine belisito 🤣🤣🤣ben normal halk otobüsünde bile emziriyordum meme diye başlayınca cadde sokak mağaza otobüs park lokanta hiç fark etmez nerde istese orda verdim emzirme önlüğü boynumdan çıkmazdı fular gibi tasirdim 🤣🤣🤣🤣sende rahat ol tak önlüğü emzir