Haciscan bunun haricinde hiç mama vermiyor musunuz? Sadece bi kere mi mama yiyor? Ben bi günümüzü anlatayım sabah 7 buçuk gibi kalkıyo 150 cc mama 10.30 11 gibi kahvaltı yumurta peynir öğlen mama içip yatıyo 120 cc fln sonra meyve yiyor muz ya da cennet hurması bazen mandalina sonra akşama doğru çorba. Daha sonra iki kere daha mama içiyo 120 cc 10.30 gibi yatıyo. Gece hiç kalkmıyor. Acaba akşam yemek de vermeli miyim mama yerine. Ben hiç muhallebi tarzı şeyler vermedim. Hata mı yapıyorum acaba