kkdem Dün oldu göbeği düştü kanadı,normaldir diye düşündüm.Ertesi gün devam etti doktor yaktı orayı bir çubukla.Bugün evde tekrar baktım içindeki şeyleri atmış sar sulu bir şey geliyor.Başına gelen var mı
Tweetyy kkdem sarı suysa iltihap enfeksiyon olabilir mi? Nemli durmasın kuru tutun çokta bilgim yok üstte kalsın. Antibiyotik krem vs verdi mi doktor?
Query kkdem aynısını yaşadık tam kapanmadığı için oluyor baticon sür geç. Ablamla aynı zamana doğurduk o sürmedi çocuk 3-4 defa k aşısı oldu benim oğlana baticon sürdüm kendiliğinden kapandı. Doktorlarda hemşirelerde baticon sür diyorlar aşıdan ziyade
Edizsmoy105 Bizde de oldu batikon verdi doktor sürdüm düzeldi ama bi doktora gösterin tekrar başka bi sıkıntı olmasın
Query kkdem yapacak bir şey yok ablamın doktoru da öyle demişti bebiş 3-4 defa iğne oldu kapanmadı. İnşaAllah sizinki kapanır