Benim de 8 aylık bir bebeğim var o da aynı şekil izin vermiyor , fakat uçak geliyor gibi eğlenceli ağzını açmasını sağladığım an 2-3 kaşık da olsa o şekil de veriyorum , veya kaşığı yemeğe batırıyorum kaşığı onun eline veriyorum , o şekil de az da olsa tadını almış oluyor , ben bu şekilde tattırmaya çalışıyorum. Çünkü doktorum da zorlarsan ağzını tutup yemek verirsen hiç yediremezsin dedi ,