Tugce0142 defnes32 aqua trio bence dyson hem ağır hem çok ses yapıyor hemde sıvı çekmiyor ben aqua trio almayı düşünüyorum valla
Gul_anne defnes32 Philips bence ben alacak olsam hiç kararsız kalmazdim direk Philips çekim gücü düşmüyor Dyson dan kullanisli bence
defnes32 Tugce0142 çok kafam karışık dün gece 9000 e karar vererek uyuduk sabah dysona gitti kafam ben zaten hep dyson istiyordum ama 9000 çıkınca kafam karıştı
nazalex defnes32 ben yıllardır kullanıyorum bir sorun yaşamadım. Ama yine dyson almayacaksanız süpürgede sulu bir şey almayın çok riskli