YaSare normal anne sütü ile kaka hep o şekilde oluyo hatta bazı günler bezin içi göl gibi oluyodu. Doktora resmini gösterdim eğer gün içinde 2-3 defa bu şekilde yapıyorsa ishal diyebiliriz dedi onun haricinde günde bi kere bu şekilde yapıyosa normal anne sütünden kaynaklı dedi hatta çok iyi bile dedi