Bebeğe asla öksürük şurubu vermeyin, benim bebeğim çok öksürüyordu, sağlık ocağı şurup verdi doktoru sakın verme dedi, çünkü bebeklerin ne kadar ciğeri var ki dedi, asla önermiyorlar , öksürük şurubu öksürüğü arttırıyor , hava ver ve burun temizliği yap serum fizyoloji ile ve yatarken kafası yüksekte yatsın, düzeliyor . Ayaklarına bebek vikisi var sürebilirsin göğsüne ve sırtına da bebek vikisi sürüp sıcak bir bez koyabilirsin rahatlatıyor bebeğini bilgine. Bu şekilde geçti bizimki