4 ocakta doğum yaptım bebeğim 3815 doğdu hastaneden çıkınca 3480 di kilosu şuan 12. Gündeyiz kilosu dün tartıldı 3590 olmuş doktorlar yavaş kilo alıyo beslenemiyo diyo ama sürekli emziriyoruö kendi bırakana kadar duruyo ne yapmam lazım tecrübeli olan anneler yardımcı olurmusunuz? Her emzirediğimde bir memeyi emziriyorum ikisindende mi vermem lazım ama biri tam bitmeden uyuyo