Doğduğundan beridir emzirip gazını çıkarıp yatiriyorum bunu hiç bozmadım. Şuan 4 aylık hala bu şekilde ama sonra nasil olur bilemem umarım bu şekilde devam ederiz. Baştan nasil yaparsan öyle devam ediyor bence bana huysuzlandığında salla diyordu eşim ben yattığı yerde sakinleştirdim hep konuşarak okşayarak. Benim yaşadığım yerde destekçim yok iki tarafta uzak oturuyor o yüzden bu şekilde ilerledim hep