

Dogumun 2. Gunu bebegımın bacakları boyle oldu doktor normal 1 haftaya gecer diyor bugun 4. Gunum sütüm de 1 gundur az az geliyor mama verdim sütüm inmedi hemen hipp aldım acaba o mu yaptı diyorum doktor hayır dedi bugun de baska doktora gidicem bunu yasayan var mı bacaklarında gectı ama yuzunde hala oluyor sonuyor tekrar baslıyor