anplt Ay sonu nişana gideceğiz kuzenimin bebeğim 5 aylık olacak anne sütü hep ama abiyeyle emziremem tesettürlüyüm abiyelerimiz malum sağım yapamıyorum göğüs kanalım tıkanıyor bir kereliğine pirinç unu yada mama verebilir miyim acaba
tomvejerry anplt abiye giymek yerine çeket etek takımlar var çok güzel onlardan tercih edebilirsin sırf düğün için verme derim
elifminamom anplt sağıp biberonla verseniz ya da mama verseniz daha iyi olur pirinç unu için erken bence sevmiyorlar zaten tadını bence benimki sevmemişti
churchil anplt mama yerine emzirin bence. Zaten 5 aylıkmış evden çıkmadan bi kez emzirin 3 4 saat sonra bi daha emzirseniz geceyi kapatır bence. Bir de eve gelince emzirirsiniz
maygirl anplt bi baskasnin dugunu icin pirinc unu vs vermei asla dusunmezdim…giyinmeden once emzirin.sut kanaliniz tikanmis olsa emzirirkende bebişe süt gelmez diye bliyorum ben..sağim yapın gelir bi deneyin enazndan…
elifminamom anplt aaa yeni mi oldu yeni olduysa açmaya çalışın sıcak havluyla masaj yapıp sağın açılır bir de emzirin
elifminamom anplt aaa yeni mi oldu yeni olduysa açmaya çalışın sıcak havluyla masaj yapıp sağın açılır bir de emzirin
Maka_Paka Kız milletin nişanı için kendi evladina ne vereceksin öyle ? Yenidoğan değil zaten sık sık emsin gitmeden emzir,Nisan dedigin ne ki 2 3 saatlik bir şey. Gerçi abiye dediğine göre salonda 5 saatlik olanlardan mi?
Mervetnl anplt götürmemek daha mantıklı bence hem hastalıklar çok fazla hemde o kalabalık ses gürültü ben olsam götürmezdim. Ha illa gelecek dersenix de kesinlikle mama derim. Pirinç ununa gerek yok.
anplt Mervetnl emzirdikten sonra 4 saat beklemek sütteki vitamini daha iyi almasını sağlıyormuş emzirip evden çıkarım üç saat kalır evimize döneriz 🤷🏻♀️
serrabusra anplt evden cikmadan emziremediysen bile emzirmek icin illa bi oda bulursun gelin odasi mesela. En kotu sırtından fermuari indirir bi kolunu cikarir emzirirsin zaten 5.5 aylik emecegi max 10 dk
CaglaMenessa anplt emzirme odası ya da başka müsait bir yerde kıyafetimi çıkarıp emzirirdim ben olsam yoksa abiye giymezdim daha uygun bir kıyafet giyerdim
Uykusuzhergeceeee anplt hayır tabii ki de. Arkası fermuarlı değil mi birisine açtırıp emzirin uygun bir yerde
1905burkiyy anplt benim oğlumda 4 aylıkken yeğenimin nişanına gittim hem de teyzesi olmama rağmen oğlumu emzirmek için takım aldım abiye tercih etmedim oğlum için de olsa keyfimden zevkimden vazgeçtim . Ki sizin benimkinden de büyük olacak bence tercih etmeyin derim he ettiniz diyelim pirinç unu sakın verme senin ağzından burnundan getirir çünkü hazmedemiyorlar ve gaz oluyor . Mama verebilirsin biberondan
anplt 1905burkiyy evet vazgeçtim bende emzirdikten sonra 4 saat beklemek sütteki vitamini daha iyi almasını sağlıyormuş emzirip evden çıkarım üç saat kalır evimize döneriz 🤷🏻♀️ iki emzirme arası 4 saat daha sağlıklıymış bu ayda bende nişanda iki saat durup eve dönerim
3ccukannesi anplt ben de çocukların Küçükken çok düğüne gittim bebek bakım odasına geçip ya da nişan evde olacaksa Müsait bir odaya geçip arkadan abiyemi açtırıp çocuğumu emzirmiştim Yani bir günlüğüne olsa pirinç unu vermeyeyim
anplt 3ccukannesi salonda olacak araştırdım emzirdikten sonra 4 saat beklemek sütteki vitamini daha iyi almasını sağlıyormuş emzirip evden çıkarım üç saat kalır evimize döneriz 🤷🏻♀️zaten 5 aydan sonra 4 saat ara vermek gerekiyormuş
Mervetnl anplt yani ben emzirme kısmına takılmadım mama da verebilirsiniz benim takıldığım kısım kalabalık kısmı ama karar sizin elbette. Onun için en doğru kararı siz verirsiniz 🥰
3ccukannesi anplt bunu hiç denemeyip o gün denerseniz çocuk zorlanır alıştırın bari o şekilde 😃 bide pirinç unu mama falan ilk kez o gün verirseniz gaz olır düğünü zehir eder valla size🤣