Kızlar ben cidden çıldırmak üzereyim artık kızım 22 aylık gece uykusuna 22.30-23.00 da geçiş yapıyoruz ilk zamanlar çok iyiydi sabah 10 a kadar aralıksız uyuyordu ama şu 3-4 aydır gece 2-3 civarı uaynuyor ama her gece ve 4-5 saat uyumuyor beşiğinden kesinlikle almıyorum oda karanlık zaten seste yok ama uyumuyor 5 saat o beşiğinde duruyor ileri geri gidiyor artık bunaldım gerçekten bı gece mesela 2 de uyandı ve saat 7 oldu hala uyumadı
Bebesi böyle olupta çözüm bulan var mı cidden kafayı yiycem artık bir iki defa olsa tamam ama her gece her gece bunaldım haliyle şimdi uyuması 7.30 u bulcak ve uyanmasına geç olucak cidden dellenşyorum